Customer Journey betekenis

U bent hier:Home > Customer Journey betekenis

Customer Journey

Customer Journey

De Customer Journey is de reis die een prospect aflegt naar het beslissen van een aankoop. Deze reis is leidend. Zijn ervaringen en emoties gedurende die reis leggen heel wat belangrijke aspecten bloot. Het gaat dus puur om het redeneren vanuit de klant.

Het inspelen op de Customer Journey is de essentie van inbound marketing. Door de Customer Journey in kaart te brengen en de juiste Buyer Persona’s op te stellen, kunnen bedrijven content kalenders maken om de juiste doelgroep op het juiste moment te voorzien van passende content. Deze content sluit uiteraard aan bij de fase van de klant in het aankoopproces.

Meer SEO termen

SEO Blog Artikelen

SEO: YouTube optimalisatie

Door | mei 22nd, 2019|Categories: Zoekmachine Optimalisatie|

Waarom zou je YouTube gebruiken? YouTube is de tweede meest gebruikte website in 2019. Dit is niet echt een verrassing. Daarmee is YouTube ook de tweede grootste zoekmachine ter wereld, Google komt natuurlijk op de [...]

YouTube SEO

Door | mei 8th, 2019|Categories: Zoekmachine Optimalisatie|

De beste YouTube kanalen over zoekmachineoptimalisatie Search Engine Optimization wordt elke dag gebruikt door bedrijven, studenten en particulieren die hun websites willen optimaliseren. Het belang neemt iedere dag toe en men geeft steeds meer aandacht [...]

Voordelen SEO

Door | mei 3rd, 2019|Categories: Zoekmachine Optimalisatie|

Voordelen zoekmachineoptimalisatie - Hoger in Google met OMM Als je marketeer of bedrijfseigenaar bent, heb je waarschijnlijk al meerdere keren te horen gekregen dat je Search Engine Optimization moet gebruiken. Dat komt omdat het tegenwoordig [...]

Andere interessante onderwerpen

SEO Quiz

Hoe sterk is jouw SEO kennis?

Blog

Volg Online Marketing op de voet

Gratis SEO Scan

Hoe sterk is de SEO op jouw website?

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte over SEO & SEA