Nofollow-links betekenis

U bent hier:Home > Nofollow-links betekenis

Nofollow-links

Nofollow-links

Het toevoegen van een rel=nofollow-tag aan een link vertelt aan zoekmachines dat ze de links op een bepaalde pagina of een specifieke link niet moeten volgen. Een nofollow vermijdt dat er veel waarde wordt toegekend aan de achterliggende pagina. Dit betekent ook dat je bijna geen waarde van je eigen pagina weggeeft.

Voor alle duidelijkheid: het plaatsen van een nofollow-link berokkent geen schade aan de autoriteit van de achterliggende pagina. Het voorkomt alleen dat die pagina extra waarde ontvangt en dat de ranking ervan daardoor flink omhoog gaat.

Meer SEO termen

SEO Blog Artikelen

SEO: YouTube optimalisatie

Door | mei 22nd, 2019|Categories: Zoekmachine Optimalisatie|

Waarom zou je YouTube gebruiken? YouTube is de tweede meest gebruikte website in 2019. Dit is niet echt een verrassing. Daarmee is YouTube ook de tweede grootste zoekmachine ter wereld, Google komt natuurlijk op de [...]

YouTube SEO

Door | mei 8th, 2019|Categories: Zoekmachine Optimalisatie|

De beste YouTube kanalen over zoekmachineoptimalisatie Search Engine Optimization wordt elke dag gebruikt door bedrijven, studenten en particulieren die hun websites willen optimaliseren. Het belang neemt iedere dag toe en men geeft steeds meer aandacht [...]

Voordelen SEO

Door | mei 3rd, 2019|Categories: Zoekmachine Optimalisatie|

Voordelen zoekmachineoptimalisatie - Hoger in Google met OMM Als je marketeer of bedrijfseigenaar bent, heb je waarschijnlijk al meerdere keren te horen gekregen dat je Search Engine Optimization moet gebruiken. Dat komt omdat het tegenwoordig [...]

Andere interessante onderwerpen

SEO Quiz

Hoe sterk is jouw SEO kennis?

Blog

Volg Online Marketing op de voet

Gratis SEO Scan

Hoe sterk is de SEO op jouw website?

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte over SEO & SEA